Sovmorgon

När jag gick upp från min sovmorgon idag var Travis bortrövad. Han hade fått följa med sin mormor och mini på bandy. När han kom hem var han övertrött och vägrade sova på en timme. Tillslut somnade han och sov i en och en halv timme iallafall. Mattias sov också så jag hade egentid. Och vad spenderade jag den med? Städa, damma, torka av hela huset. Så nu jäklar är det rent. När Travis vaknade dammsög vi också och började med maten. Idag gjorde vi hasselbackspotis, kyckling och barbequesås. Mattias vaknade till liv mitt i matlagningen någon gång. Var tydligen jobbigt att lana hela natten, inte 20 längre ;)

Annars har det inte blivit så mycket mer av dagen. Vi var och handlade lite lördagsgott, och sen lekte vi med Travis innan han skulle sova. När han somnade satte vi på en film och åt chokladpudding med grädde. Asgott till en början som vanligt, sen mår man nästan dåligt istället :p Ligger på soffan och har det gött nu bara... Skönt att inte göra någonting :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback