Plastikkirurgi

Idag ringde jag och bokade en tid hos plastikkirurgen. Något jag velat gjort hur länge som helst, och nu fick jag äntligen tummen ur och gjorde det. Fanns tid redan om två veckor, men jag ville ha en tid i december när jag jag har lite ledigt från skolan. Och det fick jag! Så den 28e december ska jag operera bort mina hudförändringar i ansiktet. Har haft dom så länge jag kan minnas, men på senare tid har de blivit större. Så bäst att ta bort dom nu innan de blir alldeles för stora. Har alltid stört mig på dom, så det ska bli så skönt att bli av med dom. Får bara hoppas på att ärren läker fint också, man ska ju helst innan göra det innan man är 20 pga av just ärrisken. Man har större tendens att få större och svårläkta ärr i tonåren. Längtar redan! Ingreppet kommer utföras under lokalbedövning och tar ca 1 timme och en kvart. Sen kommer jag få ha stygnen kvar en vecka. Ska bli spännande. Ska göra detta på östersjökliniken på Öland, och han jag pratade med var jättetrevlig och svarade på alla mina frågor. Tyvärr är det lite dyrt, 4000 kostar det att ta bort 1-2 stycken. Men det är det förhoppningsvis värt!
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback