Öf

Var som sagt på öppna förskolan imorse. Gick bra i början, men sen ville Travis hellre vara med mig. Men det går framåt iaf med att inte vara så mammig :) Han fick leka av sig och somnade sen i två timmar när vi kom hem.

Jag skulle då plugga, men somnade jag med. Var helt slut, eller rättare sagt är helt slut. Vet inte vad det är med mig, är bara så trött hela tiden. Blir inte bättre av allt plugg man har framför sig innan jul nu. Är så mycket att man inte vet vart man ska börja. När jag vaknade till liv gjorde jag iallafall lite mat, sen pluggade jag lite. Började översätta ord jag inte kan i alla 35 texter vi har till tentan. Hann med 6 stycken. Sen har vi bara en hel grammatikbok utöver det att kunna, helt lugnt va haha. Herregud, alltid ska det överdrivas.

Efter plugget tränade jag lite, sen åkte jag iväg på innebandyträningen. Var bara 6 idag, men hade riktigt kul ändå :) Mycket skott och det gillas! Har duschat och ätit tomtegröt och nu blir det sängen, ska bli såååå skönt. Skola imon!








Kommentarer

hej du måste ta lugna stunder ..de låter jobbigt. vila så ofta du kan... kram.....


Kom ihåg






Trackback