Inget plugg

Idag var det meningen att jag skulle ha en pluggdag, men så blev det inte. När Travis och jag upp imorse åt vi frukost sen tog vi en promenad. Vi stannade till i lekparken och gungade en stund, sen hälsade vi på Bella. Väl hemma stannade vi ute på gården och Travis utforskade alla saker. Vi gick in och lagade lite lunch, sen var det sovdags för herrn. Jag var riktigt trött då också så jag tänkte bara vila en stund, men jag tittade på tv sen somnade jag. Så blev det med det plugget haha.
 
När jag vaknade var det bara att börja med middagen. Dagarna går så fort när man är hemma. Duschade efter middagen sen var dagen slut, så hann inte med något idag tyvärr. Har alltså mycket att göra under mina självstudier på torsdag och fredag. Deadlinen är på söndag för uppsatsen och den har jag tänkt passa.
 
Imorgon är det en heldag i skolan på schemat. När jag kommer hem är det bara slänga i sig lite mat och åka på samling. Match imorgon hemma mot Nässjö :) Det är väl en av anledningarna till att jag ville vara hela dagen med Travis också.
 
 






Kommentarer

va fina bilder på en tuff kille


Kom ihåg






Trackback