Fredag

Jag blir tokig på den där jäkla klockomställningen. Den har vänt upp och ner på Travis sovrutiner, och vad är reslutatet av det? En tjurig Travis såklart. Imorse vaknade han vid 10 över 7 och vägrade somna om fast hans ögon gick i kors. Sen var han ledsen/tjurig om vartannat heeeeela morgonen. Han burkar lägga sig vid 12, halv ett men idag somnade han vid kvart över 11. Hoppas han sover länge nu så han orkar med resten av dagen lilla bubben. Inte roligt när han är sån där, känner inte igen honom.
 
Jag har en städdag här hemma idag inför kalaset imorgon. Men kan inte göra så mycket mer nu förrens Travis vaknar. Vill inte dra igång med dammsugaren nu när han var sån här idag. Så dammsuga, torka golv och plocka iordning köket är kvar :) Resten är jag klar med. Ska baka cake pops idag med, men vill inte leva rövare i köket heller för han behöver sova. Får se när han vaknar vad som hinns med. Mattias pappa kommer ner till oss idag med. Vi ska hinna käka tacos, sen åker Mattias och jag på match åt varsitt håll. Vi möter Västervik på hemmaplan. Vet inte om min axel kommer hålla, vred till den på något konstigt sätt på träningen i onsdags. Men det är bara hoppas på det!
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback