Biodejt ikväll

Vad skönt det är med sovmorgon! Bara få vända sig om, blunda igen och slippa tänka. Det är värt mycket! När jag klev upp tog jag mig en dusch och gjorde ansiktsmask, hårinpackning och ett fotbad. Det var välbehövligt. Efter det var det dags för Travis att äta lunch och sova en stund. Under tiden tittade Mattias och jag på twilight breaking dawn part 1, så nu är vi klara med vårt maraton. Vilket är tur eftersom ikväll ska vi på del nummer två av filmen på bio. Ska bli mysigt :) Var länge sen jag var på bio nu känns det som. Har väldigt höga förväntningar på filmen. Jag hoppas verkligen jag känner mig tillfreds med avslutet.
 
Har precis ätit middag nu. Idag blev det ytterfilé i enbärssås med klyftpotatis och till det steka sockerärtor och rödlök. Helt okej :) Blev så sötsugen efteråt bara. Hade varit gott med efterrätt till maten. Är sugen på vit chokladmousse med hallon, bara en sån där grej som kom upp i huvudet. Får sånna där infall ibland haha. Men jag får väl vänta på popcornen till filmen ikväll.
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback