Underbar natt

Mattias fixade så att internet fungerar igen, äntligen :) Inatt har det varit den bästa natten sen Travis föddes. Han somnade snällt i sin säng vid 9 som vanligt, och sov ända till 7. Vaknade till flera gånger på morgonen och tänkte shit varför har han inte vaknat än och tänkte om jag skulle gå in och kolla till han. Men jag lät bli, och vid 7 vaknade jag av att någon låg och pratade med sig själv där inne hehe. Tog upp honom och bytte på han, sen la vi oss i vår säng och så fick han lite mat. Sen somnade vi om tätt intill varandra till kvart i 10. Så mysigt! Snälla lilla Travis kan vi alltid ha det såhär? Det var underbart. Var orolig där ett tag när han vaknade så ofta under en period, men jag tror eget rum gjorde susen. Och att Mattias gick upp ett tag där när han vaknade till så ofta.. Tror inte det är bra att det är jag som kommer varje gång han piper.


Ikväll har vi tänkt att grilla lite :)









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback