The vow




Denna natt var inte rolig, så den försöker vi glömma och hoppas på bättre inatt. Känns som jag tjatar mycket om nätterna och sova och bla bla, men det är ju faktiskt min blogg och här skriver jag vad jag vill. Så känner jag för att gnälla då gör jag det ;) Har inte gjort mycket vettigt idag, var hos mamma och åt förrut. Mattias är iväg på speedway så det är tråkigt att laga till sig själv. Har laddat ner filmen "the vow" som jag tänkte se i sängen ikväll när Travis somnat. Poppa en skål med popcorn och ha det gött. Inte så kul själv dock, men sånt är livet :)

Nehe nu är det dags att ge Travis lite mat, han vaknade för en stund sen. Han har bara sovit 2 timmar idag, så kan hoppas på att han somnar vid halv 9 ikväll som han gjort nu ett par dagar. Men då vill han väl säkert upp vid 6 imorgon som vanligt hehe. Förstår inte hur han kan vakna och på 2 sekunder vilja gå upp och leka :P








Kommentarer

ni är så fina båda två :)

Hej. Vår Albin är en kvällsuggla. Han somnar inte förrens halv tio, tio tiden på kvällen. Då vaknar han vid sju tiden på morgonen. Är vi hemma sover han alltid ett långt pass på förmiddagen, nästan tre timmar. Sen sover han oftast ett kort pass på eftermiddagen. Ibland har jag tänkt väcka honom för att han ska somna tidigare för natten. Men det känns taskigt det också. Vi har tur att han nu sover hela natten. När han var sju månader tror jag ( man glömmer så lätt) att han vaknade ibland på natten och ville ha flaska.



Oj så mkt text det blev. Ska sova nu. God natt.


Kom ihåg






Trackback