Öppna förskolan

Igår vad också en sån dag då jag inte hann och sätta mig ner en enda gång här hemma. Var på möte igår, sen när jag kom hem åkte Travis och jag ut och kollade på speedway. Han sov gott i vagnen undertiden med sina hörselkåpor. Därifrån fick vi med oss Mattias och åkte vidare och tittade på syster när hon spelade fotboll. Åkte hem, beställde mat. Sen var det baddags för lilleman, bigbrother time för oss och sedan sängen. Full rulle!


Idag har vi varit på öppna förskolan. Målade vår gipstavla, så den får vi ta med oss hem nästa gång :) Tog en promenad efter det och Travis sover fortfarande i vagen sen den. Då passar jag på att göra det jag vill i lugn och ro. Fast det blir mest måsten, typ diska laga mat osv. Ska göra de alldeles straxt, måste få sitta ner i några minuter först :)









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback