Härlig dag

Vilken härlig dag det varit. Vi tog en promenad till förrut hem till mamma och hon bjöd på mat. Tack för det :) Travis fick leka av sig och busade som aldrig förr. Sen mötte jag upp Michaela, Jennifer och Henrik och så gick vi hemåt igen. De sistnämna passade Travis en stund när vi kom hem så jag fick duscha i lugn och ro.

Travis fick sin välling förrut och somnade 2 sekunder efter att den var uppäten. En slagen hjälte idag. Han sov bara 40 min i förmiddags och 30 min på eftermiddagen, så jag förstår att han är trött lilla gubben. Hoppas han sover hela natten nu :)

Imorgon ska jag hänga med konsumbrudarna och åka och shoppa lite till personalrummet på ikea i Kalmar så då får Travis och Mattias en dag tillsammans :) Hoppas det här fina vädret fortsätter!




"Lik far, men söt ändå" :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback