Bra humör

Åh jag är på riktigt bra humör idag. Igår låg vi och kollade fatt bb avsnitt. När vi stängde av gick jag in och tittade till Travis. Han började vrida lite på sig så jag gav honom tutten och stoppade om honom. Somnade väl runt 12. Imorse vaknade jag vid tjugo över 7 och var skitpigg. Då hade Travis inte vaknat så jag gick på toa och lite sen hörde jag att han låg och pratade på sitt rum.

Mattias gav honom mat i sin säng sen somnade vi om till halv 10 då jag vaknade av att Travis låg och skrattade åt något hehe. Mattias hämtade in han till vår säng sen låg vi och hade det mys innan vi klev upp. Travis spelade upp massa melodier och djurläten för oss, mysigt haha!

Så jag är minst sagt utvilad idag. Mattias är i garaget nu och Travis och jag sitter ute i det fina vädret och leker :)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback