Trying to change

Igårkväll när vi skulle gå och lägga oss låg jag och Mattias i sängen och pratade i över en och en halv timme. Det är det bästa jag vet. Sen somnade jag i hans famn och fick sova gott ända till 4 innan Travis ville ha lite mat. En väldigt bra natt med andra ord :) Det verkar som bricanylen gjorde sitt också.

Fick sovmorgon idag, och blev lite besviken på vädret när jag klev upp. Hade hoppats på sol idag, men kan kan inte få allt. Har varit inne och kollat i Henkes lägenhet nu. Dom har flyttat in alla saker idag, jättefint har de fått det. Blir sugen på att göra om lite här inne jag med. Svårt att veta vart man ska börja bara :)



Mattias har klätt Travis som en liten fånge idag haha.








Kommentarer
» Emma

Gud så söt liten Pojk :)

Sv: Tack :)

måste verkligen säga att jag älskar din blogg :) så kul att se alla gulliga bilder på Travis och vad som händer under dagarna som ung mamma ^^


Kom ihåg






Trackback