Sweet as you

Imorse vaknade jag av att Travis låg och tog på min arm. Hur sött är inte det haha? När Mattias går upp vid kvart i fem, så brukar nämligen Travis få komma över och stanna i vår säng nästa gång han vaknar till :) Så vid 6 imorse lyfte jag över honom, sen somnade vi efter lite mat. Vid halv 10 så vaknade jag av att det kittlades på armen, och där låg det någon med stora ögon hehe.

Vi har gått en timmes promenad idag som börjar bli rutin nu. Travis sov kvar nästan 40 minuter ute i vagnen ockå när vi hade kommit hem. Då fick jag sätta mig o lugn och ro och äta lite lunch. Skönt :) Nu busar vi för fullt på soffan och inväntar Mattias. När han kommer ska jag åka och fixa tackkorten till dopet. Bättre sent än aldrig ;)










Kommentarer

Gullungen! :)


Kom ihåg






Trackback