Right to tell me

Update från vårdcentralsbesöket igår. Travis har öroninflammation på ena örat, men det var ingen infektion så det läker sig självt. Fick även bricanyl (stavning?) utskrivet så han ska kunna andas lite bättre om nätterna tills förkyldningen går över. Nu hoppas vi det blir bättre. Han var så duktig där när han fick stick i hälen och allt.

Idag tyckte Travis att vi skulle gå upp vid 9, så då var det upp och hoppa. Det börjar kännas i kroppen när man bara får sova i 2 timmars intervaller kan jag säga. Trött trött trött :) Men vädret gör så man glömmer bort det lite iallafall. Nu har vi varit ute på en promenad och han sover fortfarande ute i vagnen, så jag kunde sätta mig vid datan en stund.

Ska alldeles straxt åka och handla i Hultsfred till middagen ikväll. Sen har jag bestämt att vi ska plocka fram utemöblerna. Iallafall till framsidan. Mormor var här och bytte blommor i mina krukor också, så nu ser det jättefint ut på framsidan :)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback