On top of me

Jahopp nu sitter jag här igen och kollar på tatureringar. Blir lika sugen varje gång jag börjar kolla. Undra hur många det kommer sluta med? ;) Nä men just nu sitter och jag planerar min 4:e tatuering, eventuellt en 5:e samtidigt. Får se hur det blir. Är tänkt att jag ska göra den i april iallafall. Har som vanligt sjukt svårt att bestämma mig, bestämmer mig oftast helt i sista sekunden. Och det har blivit bäst för jag har inte ångrat någon jag gjort. Det är så mycket som måste stämma in tycker jag. Gillar inte att bara sätta en här och en där utan det måste ha något sammanhang på något sätt. Man måste även planera för eventuellt ytterliggare tatueringar i framtiden så man verkligen sätter dom på rätt plats. Åhhh nu längtar jag tills jag får ligga under nålen igen :)










Kommentarer

Tack, vännen! :)



Vad har du för tatueringar nu, och vart sitter dem? Jag är så jävla nålrädd så jag vågar inte tatuera mig, men jag har i över ett år tjatat om en Viktor tatueringen, men än har inget hänt på min kropp ;) Haha.


Kom ihåg






Trackback