Harmony

Vilket tråkigt väder man vaknade upp till då. Hade velat gått en promenad, men det känner jag verkligen inte för i stormen. Travis har börjat sova bättre igen, skönt de. Nu äter han inte längre så tidigt om mornarna heller. Igår åt han vid 9 och så vaknade han inte till förrens halv 8 och ville ha mat imorse. Där emellan stoppade jag bara in nappen en gång. Sånt gillar vi! När han hade ätit somnade vi om och låg kvar i sängen till halv elva. Skönt.

Jag gick upp och duschade och Mattias gav Travis lite gröt. Sen åt vi frukost och kollade på bigbrother. Nu är han i garaget och jag har gjort mig iordning. Travis sover sen en och en halv timme tillbaka på soffan. Han är nog fortfarande lite tagen av sprutan så det är bäst att låta honom sova.











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback