And then

Denna dagen har redan sprungit förbi. Travis sov två timmar i vagnen förrut. Han tyckte tydligen det var skönt :) Han är väl förstås trött också när han vaknar så många gånger om nätterna nu.

Är sugen på åka på speedway gpt i Göteborg iår igen. Har åkt dit nu... jaa vad blir det 4 år i rad tror jag, och även om speedwayen oftast inte varit den bästa så är det bara kul att komma iväg och mysigt att sova på hotell. Och framförallt är det kul att gå på liseberg haha. Där trivs jag verkligen haha. Förra året blev det inget karusellåkande med magen, så jag har lite att ta igen. Iår är det lite senare i maj också mot vad det brukar, så nu ska det väl förhoppningsvis inte bli inställt iallafall. Travis är lite drygt 7 månader då, så jag vet inte riktigt hur det skulle gå att åka iväg utan honom. Det tål att tänkas på :)









Kommentarer
» Maria

Vi ska åka. Men vi har med oss barnvakt. Hennes farmor är inte intresserad av speedway så hon tar Elsa under tiden. Vi räknar med en trevlig helg ändå :) men känner du dig okej med att lämna honom är det rätt.. Det som känns rätt, är rätt.

Ah va smidigt :) Försöker med något liknande jag med. Känns sisådär att lämna honom hemma, men man måste ju bestämma sig snart eftersom hotell och sånt måste bokas :)


Kom ihåg






Trackback