Tråkiga väder

Har haft en lika gnällig kille här hemma idag också. Han har knappt ätit något heller, lite gröt och fruktpuré ungefär. Är han likadan imorgon får jag nog göra lite ersättning till honom. Men får hoppas kan har piggare imon, vill ha tillbaka mig goa och glada lilla grabb :)
 
Kände inte alls för att åka och jobba idag, men det fick ganska fort som tur var. Saknar Travis något otroligt när jag är iväg och jobbar. Tänker på att jag inte får bada honom eller natta honom eller sitta framför tvn och mysa innan sängdags. Det är bland det bästa som finns. 3 1/2 vecka kvar nu, bara att hänga i. Sen ska vi ha det underbart resten av sommaren. Hoppas solen tittar fram då med.
 
Duschen gjord och nu ser sängen lockade ut!
 
 
 
 
Ta kort med mammas mobil är kul :)
 
 






Kommentarer
» Malin

Min son är snart nio månader och var jättegnällig, ville inte äta och var bara allmänt opepp när han fick sina första tänder..
Kanske fler tänder på g för er lilla krabat!?

Svar: Ja det kan ju vara en anledning. såg att nummer 2 är uppe nu med, så kan ha varit det :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback