Jobbjobb

Var på jobbet en stund förrut. När jag kom hem erbjöd kvällen lite grillat i regnet. Fläskytterfilé och potatissallad som satt mycket fint i magen, var vrålhungrig. Mattias drog iväg och spelade poker, Travis somnade tio över 8 så här sitter jag och gör ingenting. Är helt slut i kroppen. Har ätit dåligt de senaste dagarna och det märks direkt. Skärpning på det! Men det är en utmaning att jobba och både ta hand om Travis och hushåll. Tar upp allt tid i ens liv just nu om man säger så, så egentid blir det inte mycket av nu för tiden. Man får vara glad om man får 5 minuter för sig själv i duschen :) Men det räcker för jag vill såklart spendera all min lediga tid med lillskiten. Lilla ungen som vill så mycket, men inte förstår att han inte kan det än. Man kan inte annat än att skratta åt honom.

Imorgon är det dags för jobb igen. Mattias ska iväg så Travis får vara hos mamma medans jag jobbar imorgon. Vi hinner busa en liten stund på morgonen innan jag åker iallafall :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback