Jobb jobb jobb

Travis var lite gladare igår iallafall och fick i sig mat. Så det kändes skönt. Hann busa lite med honom  innan jag åkte till jobbet igår, men han sov ganska länge på förmiddagen. Körde ett jobbpass på 14-21 igår. Kollade lite stugor på Öland när jag kom hem. Helt sjukt att man måste vara 23 år för att få boka en stuga på böda camping. Får kolla lite noggrannare i helgen när jag har tid, är hög tid att boka om man vill ha någon :)
 
Imorse ringde Mattias klocka kvart i 5. Han låg kvar till straxt över fem. Hade skitsvårt att somna om. Hörde när han åkte till jobbet och somnade väl innan 6. Då vaknade Travis precis, sen vaknade han vid 7 igen och sen vid 8 haha. Skitunge! Han brukar ju alltid sova till 9, jalv 10, så var ganska trött imorse. Jennifer och Henke kom in hit och tog honom en stund för jag skulle åka och få lite färg i håret. Nappade den sista tiden innan semestern så det var tur det. Är numera lite ljusare i huvudet.
 
 
Nu sover Travis och jag ska laga lite lunch. Mattias kommer hem vid 13 och jag sticker och jobbar 14-21!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback