Första cykelturen

Har jobbat 7-13 idag. Innan jag åkte gick jag in och kollade till Travis. Och vad gör ungen? Jo ligger och leker i sängen vid halv 7 på morgonen haha. Rolig han! Gick ganska snabbt att jobba. När jag klev innanför dörren fick jag Travis i famnen och så stack Mattias.

Nu har vi varit ute på första cykelturen. Mattias satte på cykelstolen som vi köpte för ett tag sen förra veckan. Men sen har det ju varit kasst väder så någon cykeltur har inte blivit av. Men idag så :) Det var minsann uppskattat förutom hjälmen som man var tvungen att ha på huvudet haha. Ska nog åka och kolla om jag hittar en ny åt honom ikväll. Denna var så himla stor även om den satt åt inne kring huvudet. Gled ju ner i ansiktet på honom, så måste som sagt fixa en ny innan vi kan cykla igen :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback