Cykelbingo

Jobbade 7-13 idag och mötte Mattias i dörren precis som i måndags. Blir som sagt tuffa veckor detta, men det är värt det sen när vi får 4 veckor ihop på semestern :) Travis och jag tog en promenad och handlade lite när Mattias åkte till jobbet. Lagade mat när vi kom hem. Tjuvstartade lite med att äta färskpotatis, köttbullar, gräddfil och gräslök. Mmmmmm det är så gott. Skulle kunna äta det varje dag på sommaren, riktigt god sommarmat. Får väl bli att vi äter det på midsommar med hoppas jag även att jag tjuvstartade idag :)
 
Ikväll skulle vi cykla cykelbingo jag och Michaela tänkte vi. När vi kommer dit har de givetvis den längsta rundan idag som var 1,3 mil.  Visste ju att de aldrig skulle funka med Travis där bak. Vi cyklade en bit och sen vände och åt glass istället haha. Men det blev en liten runda iallafall :) Och  den nya hjälmen gled ner på honom idag iallafall. Att det ska vara så svårt att hitta små hjälmar.
 
Förresten så har jag fått nya blogg.se nu, så nu kan jag svara direkt på era kommentarer i kommentatorsfältet. Smidigt! Så Elin, kika under det inlägget du kommenterade så har du fått ett svar :) Lite nytt alltihop, men man lär sig nog snart. Men smidigt för er att kunna kolla där ni kommenterat och smidigt för mig att svara så :)
 
 
 
Snart 8 månader sen jag var såhär tjock. Saknar allt lilla magen ibland :)
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback