Perfekt liv?

Ahhh shit ibland undrar man om folk verkligen vet vad "jag älskar dig" egentligen innebär. Man älskar inte en person efter typ en vecka. Jag älskar dig är ord man säger till någon man känner väl och verkligen håller varmt om hjärtat, det är ingen man slänger ut sig hit och dit. Det förstör liksom innebörden av det hela. Ursäkta att jag är gnällig nu men jag blir så jävla trött när jag ser sånt här dagligen på facebook. Allt kan inte alltid vara bra! Lyckoros hit och lyckorus dit. De personer som det är så himla viktigt för att alltid konstatera för sig själva i sina statusuppdateringar att de har det så bra och allt de gör är så himla kul. De mår nog inte riktigt bra egentligen, men det är ju bara vad jag tror. Klart man får skriva att man är lycklig osv ibland, det gör jag med! Men det kan fasiken vara någon måtta på det, man behöver inte konstarera för sig själv 5 gånger om dagen att allt är perfekt.
 
 
 
Men den här killen är iallafall perfekt <3
 






Kommentarer

Håller med fullkomligt!


Kom ihåg






Trackback