Mobilväska

Tisdag och ledig dag idag. Travis vaknade vid 9 och sen dess har det varit full fart som vanligt. Idag har jag lagat egen mat till honom. Tror minsann det var uppskattat för han åt upp nästan allt. Jag la honom i sin säng för det var sovdags förrut, men han leker bara och bökar runt. I vår säng somnade han direkt, men vågar inte lägga honom där längre. Efter många minuter så tystnade det äntligen. Gick in och kikade och då hade lilla fisen somnat såhär haha. Så jävla söt haha! La honom tillrätta och då öppnade han ett öga och tittade på mig sen vända han sig om och blundade igen.
 
 
 
 
Fick även hem min mobilväska idag. Den är skitsnygg tycker jag! Dock var den lite trång så man kunde inte ha något skal på mobilen för då fick man inte ner den. Det är precis att det går ner 2 kort också om man trycker som bara den. Hoppas den töjer ut sig lite såsmåningom.
 
 






Kommentarer

Den va riktigt snygg hörru! synd att den va så tight. om du har i två kort ett tag så borde den töja sig tycker man :)

Svar: Visst var den :) Ja jag försöker töja den för fullt haha. Går sådär :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback