Lagvmfinalen

Vet inte riktigt vad det är med bloggappen. Förra inlägget blev lite konstigt om man säger så haha. Men jag fixade det på datorn nu så ni ser vad jag skrivit. Fredagens förfest och grillning var jättetrevlig. Var helt okej ute på banan också, lite lite folk tyckte jag allt. Men överlag var det en trevlig kväll.
 
Var väldigt trött när man vakande igår om man säger så! Vädret gjorde inte det hela bättre men regn och åska om vartannat. Men som tur var ordnade det upp sig och vi åkte ut till vippen och käkade god mat med familjen. Travis var med min mormor och morfar så länge. Kikade på tävlingen en stund, sen åkte vi hem och la Travis och fortsatte att titta i soffan. Var ingen rolig kväll för svenskarna direkt, men det hade jag redan räknat ut innan. Danskarna var värda lagvm titeln så grattis till dom :)
 
Nu är snart helgen över. Lika tråkigt väder idag så får se vad vi hittar på här hemma, har lite att styra med!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback