Jordgubbspaj

Har jobbat en sväng idag. Sen åkte jag till Hultsfred och fixade till håret lite, blev inte riktigt som jag tänkt mig innan. Men så blir det ibland :) Nu känns det bra iallafall! Fixade lite mat till mig och Travis när jag kom hem. Han tycker det är mycket godare med lagad mat, och det förstår man. La mig faktiskt och vilade med honom ikväll med. Det var riktigt länge sen, så det var mysigt. Tog en bra stund innan han somnade för han ville bara ligga och leka med mig först, men tillslut somnade vi panna mot panna :) Vaknade av att han började pilla i ansiktet på mig, myyyyys.
 
Annars har Jennifer och jag gjort en jordgubbspaj ikväll, blev så himla gott :) Travis har badat och äntligen somnat. Ville inte riktigt somna ikväll, men nu så. Mattias är iväg på speedway och kommer hem ikväll/inatt. Jag ska ta mig en dusch nu och sova. Jobb imorgonbitti och sen hela helgen, suck!
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback