Grillat

Blev bjuden på grillat hos farmor ikväll. Träffas inte så ofta så det var trevligt och gott såklart med lite mat. Travis har badat och somnade som en stock i sängen prick åtta. Sen dess har jag diskat, plockat in disk, vikt in tvätt och duschat. Nu tyckte jag det var bra med sysslor så jag bänkade mig framför tvn med datorn. Sitter och kollar på tatueringar. Är så sugen på nummer fem och sex. Vill göra båda direkt haha. När man väl kommer fram till vad man vill ha vill man ju göra dom direkt. Vet inte om jag vill göra dom nu mitt i sommaren. Ioförsig så solar jag inte så mycket men ändå. Får se hur jag gör :)
 
Vi har planerat in semestern nu iallafall. Nästa onsdag kommer Andreas (Mattias bror) ner hit. Vi ska gå på lagvm på helgen där. Sen åker han med oss upp till Värmland och där spenderar vi veckan. Sen har vi planerat in en tripp till Göteborg och sen drar vi till Öland med husvagnen :)
 
 
 
De här fina bilderna tog Eva på Travis ikväll hos farmor :)
 
 






Kommentarer

fina bilder på en fin kille! :)

Svar: tack :) ja visst var dem, tyckte de blev riktigt fina :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback