What goes around comes around

Har haft en trevlig dag i Vimmerby med kusin och syster. Inhandlade mig ett par nya skor till dopet, sen beställde jag även smörgåstårta och tårta till dopet. Så nu är det mesta färdigt. Är alltså nästa vecka redan som dopet är. Tur att jag var ute i god tid eftersom de stänger ner kyrkan i ett par månader sen och då kanske jag hade fått vänta till sommaren med dopet. Det spelar egentligen ingen roll hur gamla de är på dopet. En del döps ju när de är nyfödda, en del när de är året gamla och andra när de är vuxna. Travis kommer vara drygt 3 månader och det tycker jag är en lagom ålder. Nu börjar han bli mer vaken och pigg på allt som händer runt om. Och det är så kul att se när man märker att han känner igen någon röst eller något ansikte, han bara lyser upp.

Annars har det bara varit lugnt idag. Mattias har fått hem sin nya dator så han sitter vid den just nu, och Travis somnade på soffan så jag satte mig ner här en stund. Jag kom att tänka på mellanmål haha. Jag borde äta mer sådana så att det inte går så långt mellan måltiderna för ibland håller jag på att gå under när mitt blodsocker sjunker. Ge mig gärna lite tips på vad ni äter!!



Nya skorna :)











Kommentarer

Jag sitter just nu och äter keso blandad med en massa valnötter och ett halvt tärnat äpple. Hur gott som helst :-)

Vilka fräschia skor =)

» Ulle

Omelett med champinjoner och purjolök tillsammans med en sallad. Perfekt mellanmål :)

Anna: Jag äter tyvärr inte keso. Annars är ju det jättesmidigt. Dock var det länge sen jag smakade, kanske ska testa det igen :)



Emilie: Ja visst var dom snygga. 150 spänn på rean, sista paret. Vilket klipp hehe!



Ulle: Det lät gott, utan svamp då för de äter ja inte :) Ska nog testa att slänga ihop en omelett, de är ju smidigt.

Oooh de du.. Fy tusan vilken tur o vilket klipp.. =)


Kom ihåg






Trackback