Take me home

Lilla hjärtat fick feber sen igårkväll. Men han fick sig ett bad innan sängdags sen somnade han skönt i sin säng. Idag vaknade jag upp och mådde dåligt istället. Har blivit genomförkyld, halsen värker och febern letar sig på. Usch inget roligt! Som tur var kunde Mattias ta pappaledigt idag så han kom hem och hjälpte mig. Är skönt att lägga sig och vila när man mår såhär, men det går inte när man är ensam med Travis direkt.

Idag blir Travis 3 månader. Börjar bli stora killen nu. Tittar på han ibland och undrar vart min lilla bebis tog vägen. Han har blivit så stor så man kan knappt kalla honom bebis längre. Han har kommit in i en sån härlig ålder nu, nästan så man önskar att tiden stannade här hehe. Nerå det ska bli så kul att se honom lära sig nya saker, men det är bara så mysigt just nu.


Lite om Travis:

- Använder storlek 62 i kläder
- Han ska precis gå upp i storlek 3 på blöjorna
- Han har lärt sig greppa saker
- Allt måste provsmakas med munnen vare sig de är händer, leksaker eller filtar
- Han kan rulla från mage till rygg
- Han har blivit jätteduktig på att lyfta nacken själv när han ligger på magen
- Han kan "prata", ligger och har väldigt långa konversationer med sig själv
- Han kan blåsa bubblor och spotta
- Han är jätteduktig på att sparka med sina ben
- Han älskar tvn och hans speldosa som blinkar
- Mobilerna ovanför sängen och skötbordet är två favoriter
- Han somnar i sin egen säng varje kväll vid 10 tiden och sover fram till 5 då han vill äta och somna om
- Han kan skratta högt
- Suttar hemskt gärna på sina händer









Har fått sett min nya design nu. Den är såååå snygg. Den kommer upp någon dag framöver :) Måste även göra en ny kategori till Travis, 4-6 månader :) Nu ska jag tröstäta lite ostbågar och bädda ner mig framför tvn!







Kommentarer

Vilken sötnos!

Tack så mycket hehe :)

Lilla hjärtat fick feber sen igårkväll. Men han fick sig ett bad innan sängdags sen somnade han skönt i sin säng. Idag vaknade jag upp och mådde dåligt istället. http://www.tissotwatchonline.com/tissot-mens-watches/tissot-classic-watches.html

http://www.tissotwatchonline.com/tissot-mens-watches/tissot-heritage-watches.html

http://www.tissotwatchonline.com/tissot-mens-watches/tissot-pocket-watches.html


Kom ihåg






Trackback