Life as we know it

Blir tokig på våra grannar! Imorse vid åtta drog han igång med en hyvelmaskin eller liknande inne i lägenheten, och den lät inte lite direkt. Så Mattias gick upp och bankade lite i väggen. Då blev det tyst ett tag, sen hörde man att han började mumla något. Efter det så hör man att han skriker "det är enna jävla fittor som bor där inne". Förstår inte vad det är för fel på honom? En vuxen man som beter sig som jag vet inte vad. Det är svordomar dagarna in och dagarna ut. Börjar starkt fundera på om han har någon sjukdom, för det är inga fina ord som kommer ur munnen på honom när han gapar på tanten och stackars hunden.

Här vill jag verkligen inte bo om han ska bo kvar och bete sig sådär. Travis ska inte behöva lära sig svordomar de första han gör när han börjar prata, vilket han lär göra med det där stolskottet här bredvid. Visserligen är det en måndag, men att dra igång sånna där åbäken så tidigt är verkligen respektlöst när man bor i sånna här lyhörda lägenheter. Ja herregud. De har redan fått två varningar också, så jag undrar hur mycket till det ska behövas för att de ska åka ut därifrån. Är inte bara vi som klagat, de bor fler här också som inte är stora fan av dom.


Kul start på en ny vecka. Nu kan det bara bli bättre hehe :)






Kommentarer

En tredje varning så ska de ju få flytta :/ hoppas de löser sig o att de kan flytta.

Ja jag ska prata med hyresvärden igen! Hoppas verkligen de blir bra för det har aldrig varit problem innan de kom :)

Blir tokig på våra grannar! Imorse vid åtta drog han igång med en hyvelmaskin eller liknande inne http://www.cartierwatchonsale.com/Cartier_Tortue_watches.html

http://www.cartierwatchonsale.com/Cartier_Tank_Francaise_watches.html

http://www.cartierwatchonsale.com/Cartier_Tank_Americaine_watches.html

Den/dom som kommenterar rätt får feetlänk, vilken hårfärg har jag färgat?;)

http://isabellealberti.se/2012/02/29/nu-har-jag-fargat-mitt-har/ :)

Kikar in och önska dig en trevlig kväll! :D


Kom ihåg






Trackback