In the shadow of my dreams

Idag har Sandra varit här och umgåtts med mig och Travis :) Vi tittade på filmen "back up plan" och åt klyftpotatis, kyckling och tsatziki. Väldigt gott och trevligt. Är kul när det händer någon om dagarna.

Jag måste rensa ut Travis garderob någon dag. Sitter i ett dilemma nu då 50/56 är för litet och 62 för stort. Så för tillfället har han inte många bodys alls som passar. Helt sjukt hur mycket kläder han har pojken. Många plagg i 50/56 som aldrig hunnit användas. Och i 62/68 finns det väldigt mycket att välja bland.



Jennifer skickade denna bild, lilla bubben :)




Imorgon ska vi till Kalmar en sväng :)






Kommentarer

Men Guuuud vilken söt pojke!! Jag har själv en underbar systerson som jag älskar så mycket!

Är mina nya Jeffrey Campbell-skor snygga?

» ami

vilken söt unge! åh coolt namn, travis :) är det från trummisen i blink 182?

Åh lille sötnos!! :)


Kom ihåg






Trackback