Every little thing you do

Alltså det vågen visar idag är fan inte okej. Väger mindre än vad jag gjorde när jag skrev in mig hos barnmorskan. Kilona försvann alldeles för fort sen Travis kom. Brukar inte stirra mig blind på kilon annars, men jag hoppades verkligen att jag skulle få ha kvar några. Gick som sagt upp 12 kilo sammanlagt under graviditeten och bara någon vecka senare var 10 av dom borta.

Jag trivdes mycket bättre med några extra kilon, var för smal innan. Jag har verkligen jättesvårt att gå upp i vikt, och hur lätt som helst egentligen att gå ner i vikt. Lycky you är det säkert flera av er som tänker, men näää så är det faktiskt inte när man alltid har haft det så. Var skitglad när jag fick lite rumpa och lite mer former på kroppen under graviditetet, men det försvann på stört. Vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka lite mer former heller. Kan ju inte bara sitta och trycka i mig godsaker, inte bra för kroppen de heller. Och egentligen äter jag redan alldeles för mycket sånt.

Hoppas träningen kan hjälpa mig lite. Enligt bmi så ligger jag precis på gränsen till undervikt och hur kul är det? Fast bmi ska man ta med en nypa salt. Det är så många andra faktorer som också spelar in än bara vikten och längden.





Saknar allt den där magen litegrann :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback