Changed the way I feel

Har inte hänt allt för mycket idag. Vardagssysslor mest, sen la jag mig på soffan och vilade en stund faktiskt medans Travis sov. Hann inte somna, men det var skönt att bara ligga och slappna av lite. Vet inte varför jag känner mig så trött idag, konstigt.

Michaela kom en sväng också och hjälpte mig med att vika lite mer servetter. Nu är det inte många kvar hehe, sakta men säkert går det framåt. Sen kom mamma och mini förbi en sväng med dopklänningen som Eva har fixat iordning. Den blev jättefin. Han ska ha min gamla dopklänning som jag hade när jag var liten, sen ska han ha ett mörkblått band :) Det kommer bli kanon!

Imorgon blir det fullt upp det blir storstädning, sen får vi fikabesök, solning, middagslagning, träning och sen kommer Mattias kompis från värmland ner hit.







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback