Waiting for your touch

En natt med ännu mindre sömn, huaaa. Vaknade med världens huvudvärk. Som tur var va Mattias snäll och klev upp så jag fick ligga kvar en stund. Var ju öppna förskolan idag, men med den huvudvärken hade jag aldrig orkat gå dit. Så tack snälla älskling för det. Hur gör ni med sovmorgon? Delar ni upp dom? Här gör vi så att jag går självklart upp i veckorna med Travis. Sen tar vi varsin sovmorgon på helgen. Den veckan Mattias jobbar eftermiddag är han pappaledig på torsdagen så vi får en långhelg ihop. Då brukar han gå upp två mornar den veckan istället för en. Det är alltid jag som tar Travis om det är något på nätterna eftersom Mattias aldrig vaknar :P Förstår inte hur han inte kan vakna när Travis ligger och pratar liksom haha. Blir irriterad för mig själv ibland just i de tillfället på natten, men han kan ju inte rå för att han inte vaknar. Så jag får helt enkelt gå upp varje natt och stoppa in nappen :) Jag är ändå vaken så egentligen spelar det inte mig någon roll.

Michaela kom hit förrut idag och så lagade vi mat ihop. Sen åkte vi till Hultsfred eftersom Travis skulle väga sig. Nu väger han 6150 gram och är 63 cm lång. Misstänkte att 6-kilos strecket var passerat och det stämde.  Fick även en tid för 5-månaders vaccinationen som är om en månad. Tycker inte det var länge sen han blev "sig själv" efter den andra sprutan, och nu ska han snart ta en ny igen. Det är typiskt! När vi kom hem tog vi en promenad ihop och sen åkte vi och spelade innebandy. Är nu bänkad framför tvn och känner mig helt slö i kroppen. Hoppas på mer sömn inatt, men först bb :)










Kommentarer

Vi har en dag var på helgen, sen om man väljer att gå upp tidigt ändå å göra nåt så är det upp till var och en.. =)

Vi tar också varsin dag på helgen.

Ja ger han mat å sen sover ja vidare.


Kom ihåg






Trackback