So lately

I förmiddags var vi på öppna förskolan som vanligt. Målade ett pussel idag till Travis, men jag hann inte klart eftersom han blev akut hungrig haha. Det vänder verkligen på två sekunder med de små liven med humör och allting. När vi kom hem la vi oss och vilade. Travis somnade direkt som vanligt, men jag blundade bara lite. När Travis vaknar när han sover på dagarna börjar han nästan alltid skrika direkt. När jag tänker efter är det faktiskt sen han fick sprutan han har gjort de. Innan de kunde han vakna och ligga och kika lite. Hm konstigt. Tur att han inte gör det på nätterna iallafall. Då brukar han ligga och prata med sig själv eller ha andra konstiga ljud för sig.

Nu har jag ätit lite mat och bänkat mig framför tvn. Vi kollar på the oc och sen är det unga mödrar. Man har sina tv-tablåer om dagarna nu när man går hemma hehe. Ikväll blir det innebandy!



Tvkillen :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback