Lay here

Vilket natt det har varit! Travis fick för sig att vakna VARJE timme från klockan två till halv åtta då jag tillslut bad Mattias gå upp med han så jag fick sova lite. Vet inte vad det var med han. Han brukar vakna till när han är lite förkyld, men det var han inte inatt. Håller tummarna för att det bara var något tillfälligt. Rutinerna med sömnen har ju fungerat så bra snart den senaste månaden. Och jag behöver sova när jag inte mår bra. Hade hoppats på att kunna skriva att jag känner mig bättre idag, men det gör jag inte.

Har tagit en dusch nu och myst lite med Travis. Han är en riktig tv-fantast. Skulle fota han lite, men på nästan alla kort tittar han på tvn istället hehe. Ska snart åka till Hultsfred och handla lite. Kylskåpet och frysen börjar eka tomt, så får tvinga mig ut en stund. Orkar inte ens titta mig i speglen, så bli inte rädd om ni möter ett spöke på willys ;)



Han ser minsann lite rödhårig ut och speciellt på bilder, men tror det är just nu i övergången från mörkt till ljust hår. Både Mattias och jag var jätteljusa i huvudet när vi var små :)








Tänkte lägga upp lite klipp från dopet sen så ni får se när Emmy sjunger så fint :)






Kommentarer

Sv: ja massagen kan vara lite svår speciellt magen som vi fick lära oss igår. tycker det är svårt att veta hur hårt man skall trycka.

Alfons skiftar också lite rött i sitt hår. Jag föddes rödhårig och Fredrik ser ut som en Italienare. Så detta ska bli skoj o se vad det blir, Fredrik är ju fortfarande mörk och jag blev vithårig, sen cendrè o nu mörkcendrè..

Haha oj det var en salig blandning. Då kan det nästan bli vad som helst hehe. Det är kul att spekulera lite i hur de kommer se ut ju :)


Kom ihåg






Trackback