In the sky

Mattias har varit hemma från jobbet idag med vilket jag är vääldigt glad för. Mår nämligen inte bättre alls idag. Skulle ha åkt på babycafe, gått en långpromenad och tränat powermix. Men det blev det inget av! Vågar inte vara för nära Travis heller för jag vill verkligen inte att han ska bli sjuk. Fast det är lättare sagt än gjort.

Denna dag har det med andra ord inte blivit mycket gjort. Vilade lite förrut och somnade för en gångs skull. Brukar inte kunna göra de om dagarna längre, så det var riktigt skönt. Mattias lagade lite mat och nu hamnade jag framför tvn. Mormor och morfar var här med en tröst semla till mig. Den satt fint. När jag va mindre åt jag knappt när jag va sjuk, nu är det tvärtom istället. Äter mer när jag är sjuk.



Travis fick en adidasdress av sin mormor för ett par dagar sen :)




Morgonmys i pyjamsen med lilla floppy som han fick i julklapp av sin moster :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback