Give and take

Åt middag för en stund sedan när vi kom hem. Blev en sen sådan idag eftersom Mattias spelade match. Det blev kycklingröra med paprika och chili och ris till det. Börjar bli en av mina favoriträtter. Travis var vaken hela vägen till Mattias match förrut och två perioder in i matchen också sen somnade han när jag la ner honom i sin stol.

Nu sitter vi på soffan och inväntar wallander på tvn. Förlyttar oss troligtvis till sängen sen och ser klart den där. Känner mig ganska trött idag faktiskt. Är sugen på något också. Som vanligt hehe. Blir alltid sugen på något gott framåt kvällen. Får se vad jag hittar att stoppa i mig ikväll :)





Lillgrabben har många olika sköna sovstilar :)






Kommentarer

Jag blir också alltid sugen på nått på kvällen.

Försöker motstå men det är ju så svårt.....

Vilken sötnos! :D Så roligt att det bara skiljer en dag på våra grabbar :)


Kom ihåg






Trackback