Bring me back

Travis har varit jätteförkyld inatt och vaknat till en gång i halvtimmen och ibland oftare. Han var inte förkyld igår när han la sig så det var mycket märkligt. Var därför ganska trött imorse, Mattias gick upp med honom vid halv nio så jag fick sova vidare. Då började givetvis grannarna leva rövare så jag stoppade i öronproppar och somnade om till mina egna hjärtslag och blev väckt vid halv ett. Undra hur länge jag sovit om jag inte blivit det haha?!

Mattias berättade då att grannarna hade packat in saker i en släpkärra och åkt iväg, så förhoppningsvis har de dragit redan nu för vi har inte hört dom mer idag. De har ju lägenheten april ut, men tydligen så kan man bara dra när man känner för det haha. Inte mig emot :)

Travis och jag la oss i sängen och myste en sväng förrut sen somnade han tätt intill mig och jag höll på att somna med. Det är det underbaraste som finns med värmen från ens son mot kroppen. Man tänker så himla annorlunda om allt sen man fick barn, eller egentligen sen man blev gravid. Förrut till exempel när man hörde något barn skrika i affären så tänkte man ibland men gud få tyst på ungen. Nu bryr jag mig inte ens, för barn är barn och det går inte styra hur de beter sig iallafall. Nu ler man nästan bara åt istället.


Mattias är på innebandy nu och när han kommer hem blir det pizza och sen såklart big brother som börjar ikväll. Det får ni inte missa ;)










Kommentarer

Tack! blir nog att ta hem en :P


Kom ihåg






Trackback