Ullared och skola

Igår var vi som sagt på Ullared hela dagen. Inte så mycket att orda om. Mycket skit fick följa med hem, men även lite fina saker också. Man köper mest nödvändiga saker där tycker jag. Så schampoo, duschcreme, tvål, barnolja, våtservetter osv är påfyllt för ett tag framöver. Köpte även julklappar till Travis och lite annat smått och gott. Åker alltid ifrån Ullared fattig haha. Var en trevlig dag iallafall, var länge sen Mattias och jag var ensamma tillsammans en hel dag :)
 
Idag har jag varit i skolan en heldag. Räknar verkligen ner dagarna nu. Går heldag på torsdag, har tenta på lördag och sista seminariet är på tisdag eftermiddag. Sen är det banne mig "ledigt" över jul och de dagarna ska jag verkligen ta till vara på.
 
Möttes av kaos när jag kom hem haha. Medans Mattias lagade mat hade Travis vänt upp och ner på halva huset ungefär. Skorna låg över hela hallen, lådorna med vantar osv var uttdragna, bordstabletterna låg på golvet, påsklämmor låg över hela köksgolvet och refillen till tassimokaffet låg också över hela köksgolvet. Gick vidare in på hans rum där han hade dragit ut varenda pryl han äger och har över hela golvet, där låg även fler påsklämmor, äggklockan, kökshandduken, en kalender och diverse köksprylar. Han var jättenöjd och visade mig allt han hade gjort haha. Lilla skitunge alltså! Ikväll har vi myst framför julkalendern och sen badade jag Travis. När han somnat körde jag ett träningspass och hoppade i duschen. Imorgon väntar en dag med många måsten, mycket som behövs göras här hemma!
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback