Trötter

För att svara på lite frågor som ställts. Jag har tagit bort 2 stycken leverfläckar i ansiktet. Man måste göra det privat, och då fick det bli på Östersjökliniken på Öland. Det kostade 4000 kronor, och ja det har jag betalat själv med pengar jag sparat från min födelsedag, jul och lite jobb :) Idag har jag bara tejpen kvar, men det är inte snyggt hehe. Nog om det!

Idag var jag och Travis och tittade när Mattias spelade innebandy. Sen åkte vi och handlade innan vi kom hem. Har inte gjort så mycket mer än så. Nu när Travis lagt sig beställde vi en pizza och delade på. Tittar på sagan om ringen, och snart åker grönsakerna jag skar upp förut fram och även dippen :) Gott gott! Ligger på soffan och är så jäkla trött. Dels sen jag var sjuk, sen sov jag hemskt igårnatt. Ingen aning om varför. Inatt vaknade Travis typ 10 gånger också så inte fick jag sova då heller. Först hade han kissat i sängen, sen hade han ont i magen.











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback