Proteinpulver

Kom bara 10 minuter försent till tentan, yeeej :) Men tentan behöver vi inte prata om hoho. Grammatikdelen gick bra, men sen var det 50 poäng översättning, och jag kunde typ 5 ord. Fy fasiken! Riktigt illa. Bara hoppas att grammatikdelen väger upp det, men tror tyvärr inte det räcker till ett godkänt. Men det som lever får se.
 
Efteråt gick vi och käkade på max. Fick en gratis lyxmousse om man laddade ner maxappen, så det gjorde vi haha. Sött och gott :) Fortsatte med grupparbete så vi slipper åka in på måndag. Skönt att ligga lite före. Åkte bussen hem, åt, bytte om och åkte och tränade. Nu sitter jag här och tittar på greys, käkar julskinkemackor och dricker mjölk. Är hemma både imorgon och på fredag, så välbehövligt. Idag fick jag hem mitt protein som jag beställde för ett par dagar sen. Har tänkt att jag ska gå upp i vikt litegrann. Hade en deal med mig själv att köra styrketräning 4 gånger i veckan i 4 veckor och se om det blir någon skillnad. Tränade fyra gånger förra veckan, men har inte hunnit träna någon gång än denna vecka pga av skolan och plugg. Men i helgen så ska jag köra igen och fylla på med lite protein så får vi se om muskelmassan vill växa någon gång. Kör bara styrka hemma med egen kroppsvikt och lite fria vikter. Hade mer än gärna velat gå regelbundet på gym, men det är så drygt att behöva åka till Hultsfred. Har tyvärr ingen tid till det heller.
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback