Pepparkakor

Godkväll!
 
Körde ett träningspass innan jag åkte iväg på innebandyträningen förrut. Var riktigt segt idag, är trött i kroppen. Men det är bara att kämpa på. Har snart hållt igång en månad och jag känner redan skillnad. Ca 3 månader efter graviditetet körde jag igång med träningen lite lätt, och musklerna hittade sakta men säkert tillbaka till varandra. Sen slutade gruppträningen på våren, och jag jobbade hela sommaren så jag hann inte träna något. Mattias och jag jobbade ju om varandra hela tiden, så jobbade jag inte så hade jag hand om Travis. Inte lätt att hitta tid till träningen då. Nu kände jag att det var dags för magmusklerna att komma tillbaka igen, och det är på g. Ska verkligen fortsätta med mina övningar här hemma. Får nästan börja om på nytt känns det som och bygga upp kroppen inifrån igen. Mycket av musklerna som tar stryk under en graviditet, men man kan såklart bygga upp dem igen ;) Och min magmuskulatur var ju tydligen bra sa hon på BB, eftersom Travis inte ville komma under dom under förlossningen. Det låter lovande så dit ska jag tillbaka, och ännu starkare än så :)
 
Har duschat och ätit lite kvällsmat nu. Tittar på kvällens avsnitt av greys också. Har fått någon dille på pepparkakor. Käkar minst 10 om dagen haha. Inte bra! Man mår inte så bra när man äter så många, men kan verkligen inte sluta. Gott gott gott :) Älskar all mat som har med julen att göra!
 
 
Årets julkort på vår underbart söta lilla tomtenisse :)
 






Kommentarer

god jul önskar jag er ....tomten kommer till er tror jag,,många kramar..


Kom ihåg






Trackback