Öland imorgon

Var inte bara alkoholen som gjorde mig så dålig igår haha! Jag fick nämligen magsjuka under natten där. Är flera i mitt sällskap som också lyckats fått det, och det går runt omkring här och jag åkte visst på det också. Undrade hur fasen jag kunde spy så mycket när jag inte ens var full. Jag var onykter och det är en himla skillnad. Nu vet jag svaret på det iallafall, och jag hoppas resten av familjen har klarat sig undan det.
 
Har fått behålla all min mat idag, och imorgon har det gått 48 timmar sen jag spydde sist så då smittar det inte längre. Men har ändå känt mig seg idag. Är väl mest för att jag inte har ätit så bra sen i måndags typ. Tur att jag har fått bli frisk tills nu för imorgon är det av till Öland. Då är det äntligen dags för min lilla operation som jag har sett fram emot. Börjar bli lite nervös faktiskt. Tänk om det inte läker bra?! Hoppas verkligen att det blir bra för de pengarna man betalar. Inte kul med fula ärr i ansiktet direkt. Kommer va skitsnygg med massa stygn i ansiktet. Kommer troligvis behöva ha kvar dom i en hel vecka också. Men bara resultatet blir bra så kan jag stå ut med det :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback