Obligatorisk pizza

Haft en trevlig söndag. Gick upp med Travis imorse och vi åt frukost och lekte. Efter en stund väckte vi pappan i huset som skulle åka iväg på innebandymatch. När Travis somnade igen tittade jag klart på en film jag började se igårkväll. Sen fick jag faktiskt väcka Travis för vi skulle åka iväg och träffa föräldrargruppen och fika lite. Det var trevligt :) Åkte hem och tränade efter det. Sen följde Jennifer med mig och solade, och så handlade vi lite på willys. En pizza fick även följa med hem i bilen hehe. Är ofta obligatorisk på söndagar, då känner man inte för att laga mat :) Åt upp pizzan när jag kom hem, gjorde mackor till morgondagen sen la jag Travis.
 
Nu ikväll har jag suttit och pillat ihop julkort. Fick till ett som var bra tillslut, så det är nu utskrivet och ilagt i kuvert och redo att skickas :) Tog allt en stund det, med adresser och så. Har precis tittat klart på teen mom nu, och snart blir det sängen. Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Ullared. Vi vågade inte åka i helgen för att det brukar vara så mycket folk, hoppas på mer tur imorgon. Har ett helt a4 papper med saker som ska köpas hehe, får se hur mycket av det man hittar.
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback