Gnäll!

En riktig skitdag idag. Busschauffören sa inte till att vi skulle med tåget så det åkte ifrån oss i Hultsfred. Ringer klt som svarar efter 25 minuter, och får som svar att vi får vänta 3 timmar på nästa tåg för busschauffören säger till dom att vi inte nämt till honom att vi ska vidare med tåget. Vilket både jag och min syster gjorde. Frågade om han in telefonen påstår att vi ljuger? Och ja det gjorde han nästintill för han sa att han kände chauffören och han gjorde alltid rätt för sig. Mm eller hur! Efter mycket skrikande fick jag nummer till en chef som nu är informerad om sin inkompetenta anställd. För jävligt att de bara lämnar en sådär! Som tur var så körde mini oss till Kalmar. Men det är fasiken klt som ska stå för sina egna misstag!

Iallafall. Pluggade, käkade, hade seminarie och gick mot bussen hem. Missade anslutningen i ohamn, fick vänta på nästa buss som gick till Berga. Därifrån åkte jag tillbaka och sen hem mot Målilla. Tog baaaaaara 3 timmar hem. Jävla snö! Han se Travis någon timme sen somnade han. Kul! Skulle plugga egentligen, men orkar man? Nää. Imon går bussen kl 6, och gode Gud låt den och tåget vara i tid så jag kommer fram till tentan. Tack på förhand och önska mig lycka till med grammatiken!







Kommentarer

alltså usch vad jobbigt! men du är duktig! :)

Svar: en del :) påverkar ens humör lite haha! tack hörre du, man försöker iallafall :)
Nathalie Larsson

» Maris

Fy fan! Sånt där retar gallfeber på mig! Suck!
Lycka Till på tentan iaf :)

hej va du kämpar jätte bra jag önskar dig allt bra hej kram duktig är du ......


Kom ihåg






Trackback