Derbyvinst och julkort

Igår var det derbydags i innebandyn mot Svala. Det är mitt gamla lag, så det var ju såklart lite extra speciellt. Hade aldrig vågat hoppats på en vinst, men gick iallafall in med inställningen att idag skulle vi göra den bästa matchen på säsongen hittills. Det ska inte vara så lätt att möta oss inte. Tro på fasiken att vi gjorde den bästa matchen också, vi vann till och med matchen med 8-4. Jag var så himla glad igår haha, och det var hela laget. Första vinsten äntligen, och det var vi så värda. Visst såklart fick Svala rulla boll, men det är ju vårt sätt att spela och det funkar uppenbarligen bra, för vi hugger på missarna och sätter våra lägen. Det är trots allt målen som räknas. Det var en tuff match, men vi vann rättvist tycker jag :)
 
Sov gott hela natten efter den vinsten. Fortsatte den med sovmorgon :) När Travis sov sin middagslur åkte jag och solade. När jag kom hem körde jag ett träningspass, drack min proteindrink och hoppade i duschen. Lagom när jag var klar så vaknade Travis. Då gjorde vi tacos, och Travis åt som aldrig förr. Han fick i sig nästan en hel taco, ett riktigt matvrak. Vi fick äta i lugn och ro iallafall för han var helt koncentrerad på all hans mat som låg på tallriken haha. Nu är han badad och sover. Jag ska väl glo på film eller något. Hoppas ni har en bra helg :)
 
 
 
Skulle försöka ta en bild till årets julkort, men tomtenissen hade andra planer haha...
 






Kommentarer

hej va du ligger i hela tiden ....tomtenissen är gullig ....kram på er hej...

haha åh vad sött!

Svar: Tack hehe :) Vilken mysig blogg du hade, kul att du kommenterade för nu fick jag en till att kika in på :)
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback