Avklarad tenta

Vilken lång dag det blev. Hann inte med halv ett tåget, utan jag fick vänta till halv tre. Ville inte dra och käka lunch ensam heller så köpte en påse med juleskum och en tidning haha. Var hemma straxt efter 4 och då var det redan mörkt. Kändes som dagen var över redan. Beställde mat från grillen och handlade lite. Orkade inte ställa mig och göra mat. Huvudet är rätt segt efter konstant skrivande i 4 timmar. Fick fasiken skrivkramp med. Varför inte vara lite moderna och använda datorer? Bara dubbelt arbete annars ju med kladd och renskrivning. Måtte jag klara denna. Orkar verkligen inte göra om den.

Det var typ denna helgen det. Kom hem till en gnällig Travis med. Han verkar inte vara helt 100 pigg. Får hoppas det är bättre imon. Jag har tagit mig en dusch och är nu bänkad framför brasan. Är verkligen helt slut. Skulle kunna lägga mig för natten känns det som. Ingen sovmorgon imon heller, det blir tungt. Så snälla Travis, nu sover vi till 9 :) Din gamla mamma behöver det :)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback