Uppe med tuppen

God morgon!

Är inte van vid att gå upp om mornarna alltså. Tack gode Gud för att Travis sover hela nätter sen en tid tillbaka. Eller ja han gjorde faktiskt det när han var liten också, men sen minns ni väl den där perioden han hade? Då han vaknade ibland 2 gånger i timmen och ville ha nappen. Alla har väl en sån period då de börjar vara med mer och lär sig mycket nytt, då kommer drömmarna också.

Då kanske ni undrar vad jag gör uppe så tidigt? Jo jag hade tänkt fylla i min tatuering på foten idag! Övervägde dock att ligga kvar i varma sängen imorse. Men men nu sitter jag här och det blir säkert något mer än bara ifyllning när jag ändå är uppe höhö.


Gårdagen bestod av storhandel, gräsklippning, målning, förrådsorganisation och ett fotbad!








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback