Pill och pill

Har hunnit med mycket inte, men ändå inte allt jag ville. Dagarna bara springer förbi ju. Både mamma, mini, mormor och morfar hjälpte också till en stund, men hann ändå inte allt. Hmmm, får köra på imon igen helt enkelt. Tänkte att vi skulle ta en sväng till Karlssons i högsby också. Behöver en ny brödburk och en hållare till hushållspappret :) Har fått upp gardiner och tavlor idag iallafall. Sen satte vi upp hatthyllan som jag målat. Blev skitbra. Är väl på tiden med lite bilder snart, så får se om jag hinner fixa någon imon. Allt är ju inte klart än, så vill ändå vänta lite till innan jag tar kort på allt ;)
 
Så det händer inte så mycket mer än pill med huset. Är kul, men det skulle gärna få gå fortfare för min del haha. Men är inte lätt när Travis kryper runt överallt heller och ska dra i saker. Så det får väl ta ett par dagar till :)
 

Snygg ny header jag fått av Erica va? :)
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback